كل اللي محتاج تعرفه عن إزاي تجمّع نقاطك، وتطلّع ليفل، وتصرف نقاط روما بيتزا.
كسب النقاط سهل جدًا، بس اعمل حساب على موقعنا وابدأ تطلب! وكل ما تطلب أكتر، النقاط تزيد أكتر.
عن كل 1 جنيه بتصرفه على المنتجات المؤهلة، بتاخد 1 نقطة. وكل نقطة بتساوي 7 قروش. "مثال: لو صرفت 100 جنيه، هتكسب 100 نقطة اللي بتساوي 7 جنيه"
تقدر تفضل تطلب وتجمّع نقاط، وتصرفها وقت ما تحب خلال 12 شهر، وبعد كده بتنتهي.
أيوه، تقدر!
تقدر تحوّل نقاطك لكود خصم من صفحة حسابي وتشارك الكود حسب ما تحب.
تقدر تصرف نقاطك وقت الدفع، بس اختار طريقة الدفع اللي تحبها (كاش – فيزا – نقاط). صرف النقاط متاح بس من خلال موقعنا.
للأسف لأ. تقدر تصرف نقاط بس على الأوردرات اللي مفيهاش صرف نقاط.
أكيد، هيسعدنا نساعدك. كلّمنا على الخط الساخن 15667 وفريق خدمة العملاء هيساعدك.
لأ! كل مشترياتك بتكسب نقاط، حتى العروض. بس النقاط بتتحسب بعد خصم أي خصومات، ومش هتكسب نقاط جديدة في نفس المعاملة اللي بتصرف فيها نقاط. هتكسب نقاط على أوردراتك دايمًا؛ لكن الضرايب ومصاريف التوصيل مش بتكسب نقاط.
لو الأوردر اتلغى أو اترجّع لأي سبب، النقاط اللي كسبتها على الأوردر ده هتتشال من حسابك.
هتاخد نقاطك عن كل أوردر خلال 24 ساعة من الشراء.